petak, 7. travnja 2017.

Todorić više nije koncesionar otoka Smokvice, njime se ponovno koristi Lušić

ŠIBENIK - Ivica Todorić više nije koncesionar otoka Vele Smokvice kod Rogoznice, potvrdio je direktor tvrtke Grafoplasta Ante Lušić, koji je 1995. ugovorom s Ministarstvom obrane dobio dugogodišnje pravo korištenja tog otoka, a u međuvremenu je svoju tvrtku i to pravo prodao Todoriću i sada je, po nepoznatoj cijeni, otok vratio te se njime ponovno koristi.
"Todoriću je 'pun kufer' ove situacije o kojoj bruji čitava Hrvatska, a kako sam mu ja davno govorio da mi je želja vratiti upravljanje nad otokom o kojem sam se - što samostalno, što za njega - brinuo 22 godine, on je sada na to pristao i opet sam na početku, rekao je Lušić za ŠibenikIN ne navodeći pojedinosti dogovora po kojemu je Grafoplast vratio dugogodišnje pravo korištenja otoka Smokvice.
Ministarstvo obrane dalo je Grafoplastu 1995. godine pravo korištenja otoka Smokvice na 30 godina, a ugovor je potpisala i treća strana, Općina Primošten,
koju je poslije naslijedila utemeljena Općina Rogoznica. U međuvremenu je Agrokor Ivice Todorića od Ante Lušića otkupio Grafoplast, te se Todorić zajedno s
obitelji počeo koristiti otokom. Lušića je Todorić zadržao na čelu tvrtke i
zadužio ga za upravljanje otokom apartmani Istra

Nema komentara:

Objavi komentar