utorak, 5. studenoga 2013.

U Zagrebu je oko 27% trgovačkih centara više od europskog prosjeka

Arena centar je u trećoj godini poslovanja potvrdio svoju vodeću poziciju na tržištu koju je dosegao već tijekom prethodne godine. Iako je od samog početka Arena centar postavljen vrlo ambiciozno i dobri rezultati iz 2012. godine su budili optimizam u nama, 2013. je ipak uspjela nadmašiti naša očekivanja. Bez obzira na negativnu opću ekonomsku situaciju u državi, svi bitni poslovni parametri Arena centra u 2013. su zabilježili izniman rast: na godišnjoj razini posjećenost je porasla za preko 10%, dok su prometi u trgovinama porasli sveukupno preko 8%. Arena centar i dalje ostaje prvi izbor trgovcima tako da imamo najveći broj monobrand trgovina svjetski poznatih robnih marki, a mnogi od njih prisutni su jedino u Arena Centru.
Možda najbolji dokaz koliko je Arena centar kvalitetno postavljen kao projekt od samog početka je nedavno osvojena nagrada za izvrsnost u upravljanju projektima koju je tvrtki Trigranit dodijelila Hrvatska udruga za upravljanje projektima i to upravo za projekt izgradnje shopping centra Arena centar. U 2014. očekujemo daljnji rast posjećenosti i prometa u trgovinama, kao i širenja zone obuhvata. Arena centar već sad ima obilježja supra-regionalnog centra, a cilj nam je tu poziciju dodatno učvrstiti.
Kako gledate na ukupno tržište trgovačkih centara u Zagrebu i u cijeloj Hrvatskoj? Što očekujete da će se događati u idućih nekoliko godina? Kako je zagrebačko tržište shopping centara već dosegnulo točku zasićenosti, interes će u budućnosti biti još izraženiji. U maloprodaji kupac je oduvijek bio u centru pažnje, ali vrijeme pred nama će brigu o kupcu dignuti na novu razinu. Ponuda zabave će dodatno osnažiti u shopping centrima nekretnine oglasnik

Nema komentara:

Objavi komentar